f ✿ sArAnGhEyO ♥: aBoUt mY ClAsS 2011~

Friday 6 May 2011

aBoUt mY ClAsS 2011~

 ~4 ICT 2011~

nilah nama kelas aku tahun ni....4ict...kelas ni baru lagi untuk budak form 4...sebelum ni diorang semua panggil kelas aku 4A1..aku tak suke kalau panggil kelas aku macam tu...sebab panggil kelas 4 ayam 1 plak...(teacher math y panggil)..sebelum ni kelas ict ni ada campor dengan kelas 4 SAINS 3(x slah aqlah)...lepas tu tahun ni kelas ict dipecahkan menjadi sebuah kelas yang bernama 4 ICT...sape yang masok 4ict memang bertuah sebab dapat cikgu-cikgu y baik-baik...lepas tu matapelajaran yang senang-senang...semua bestlah kat 4ict ni....aku bertuah sangat dapat kawan-kawan yang baik-baik(ye ke??he3)kat kelas 4ict...aku suke sangat kalau sume orang panggil nama kelas aku 4ICT daripada 4A1 yang dah ketingalan zaman tu....hehehehe...tapi aku tak cakap yang kelas 4a_ yang lain tak best...aku tak kata ye...
   nak tahu x kenapa aku tulis ayat 'SKEMA' macam ni???....sebab aku nak practice buat karangan untuk peperiksaan....hehehehe...bukan selalu aku tulis macam ni an....(ayat biasa balik)-k lah ni jelah y aq nk cite tentng 4ICT...semoga berjmpa lagi pas exam....

bye...bye...bye...T__T

No comments:

Post a Comment